Jeżeli nie zależy nam na tym, żeby skonstruowany przez nas artykuł był reklamowany na obszarze całego kraju przez źródła masowego przekazu, należałoby skorzystać z tańszych sposobów reklamowania towaru i produktu, dzięki czemu będziemy posiadać też pewność, iż to skutkuje i działa na ewentualnych konsumentów.
Wielu drobnych przedsiębiorców z stworzonego przez nas kraju ogranicza reklamowanie swojego artykułu jedynie do miejscowego środowiska, gdzie jest się kultowym i rozpoznawanym, niemniej jednak w skali krajowej nie ma się żadnego pożytku. Tacy przedsiębiorcy stosują do reklamowania się w głównej mierze neony led. Takie oświetlenia marketingowe są porywającym i tanim sposobem na reklamowanie się, to naturalnie dzięki czemu wolno posiadać pewność, że dana reklama zamieszczona na takim neonie prędko dotrze do przypuszczalnego klienta, jaki będzie mógł się zapoznać z tym co reklamujemy oraz jaki typ przedsiębiorstwa prowadzimy.
Dla tych biznesmenów taka reklama jest w zupełności wystarczająca, dzięki czemu tak wiele osób w naszym kraju z niej korzysta. Reklamowanie swojego towaru w środkach masowego przekazu nie jest tanie, jednakże jeśli pragniemy się liczyć na rynku i efektywnie rywalizować z innymi artykułami z tej samej branży, musimy zrobić odpowiednią kampanię reklamową, jaka może być różna, a ta różnica w głównej mierze wynikać będzie z tego ile chcemy na nią przeznaczyć pieniędzy. Mając gigantyczny zapas gotówki na reklamę jesteśmy w stanie skorzystać ze źródeł masowego przekazu takich jak telewizja czy też Internet, aktualnie cieszących się największym powodzeniem wśród biznesmenów mających wystarczającą gotówkę na wykupienie czasu antenowego.
Zauważyć jednakże trzeba, że niewielu biznesmenów w naszym kraju stać naturalnie na ten sposób reklamowania, przez co większa część z nich musi najzwyczajniej w świecie z tego rezygnować i szukać innych sposobów propagowania swoich towarów. Wyśmienitym sposobem są neony reklamowe, cieszące się aktualnie bardzo znaczącym zainteresowaniem głównie pośród mniejszych biznesmenów, których nie stać na wykupienie czasu antenowego w telewizji.